9.5van 700+ reviews


    Crash & Repair Policy

    Op Assos producten is een fabrieksgarantie van 2 jaar op eventuele productiefouten. Mocht er sprake zijn van een mogelijke productiefout gelieve contact met ons op te nemen.

    Mocht u schade hebben aan uw assos artikel kunt u gebruik maken van de hersteldienst van Assos Zwitserland.

    • Crash policy / herstel beleid
      • Gratis reparatie en of vervanging geldt enkel binnen de 30 dagen na aankoop van het product.
      • Voor herstellingen na 30 dagen na aankoop vraagt Assos een vergoeding. U ontvangt na uw aanvraag (zie onder), indien herstelling mogelijk is, een kostenopgave. Pas na uw akkoord zal Assos de herstelprocedure in gang zetten.
      • ALLE crashes worden behandeld door de fabriek, Assos Zwitserland. 
    1. Surf hiervoor naar de site van Assos Zwitserland.
    2. Kies in het DROPDOWN MENU van de contactpagina bij topic: ‘Crash Policy’
    3. Het formulier geeft de mogelijkheid meer details in te voeren. Bijv. een foto van het beschadigde kledingstuk en een bewijs van aankoop (verplicht).
    4. Het formulier genereert een TICKET dat zal worden overgenomen door de klantenservice van Assos Zwitserland. 


    Indien het artikel bij Assos-Store is gekocht, kunnen wij altijd een kopie van uw factuur mailen.

    Mocht u poblemen ondervinden met de communicatie en/of taal, staan wij altijd klaar u hierin te ondersteunen. Neem in dit geval gerust even contact met ons op. Bij voorkeur per mail.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0