Verzenden & retourneren

 

Verzenden

COVID19 UPDATE (2 april 2020) m.b.t levertijden:

Momenteel kunnen er in Belgie (bpost) geringe vertragingen in de levertijd zich voordoen. 

In Nederland (PostNL) zijn er tot heden nog geen bijzondere vertragingen.

(afhalen en omruilen in de Boutique is tijdelijk niet mogelijk)

Voor België en Nederland hanteren wij geen verzendkosten. Gezien de stijgende portokosten zijn wij genoodzaakt per 1 november 2019 een bijdrage aan de verzendkosten van 3,95 euro bij bestellingen onder 20 euro in rekening te brengen.

De levertijden worden per product aangegeven. Standaard geldt:
Op voorraad: 1-2 werkdagen.
Niet op voorraad: 4-5 werkdagen. 

U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Afleveren op andere locaties is mogelijk.

Voor meer informatie:

Afleveren in Nederland: Post NL  (let op ivm coronavirus is het mogelijk dat de postbode ipv een handtekening de laatste 3 cijfers uw identiteitsbewijs vraagt. Hij zal dit noteren op het handtekeningen veld.)

Afleveren in België:  bpost

PS: Al het vulmateriaal (plastic en/of papier) in onze verzenddozen is hergebruikt. Wij brengen geen nieuw vulmateriaal in omloop.  

 

Retourneren

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

U kunt uw aankoop eenvoudig binnen 14 dagen retourneren.

Gelieve een e-mail te sturen met de reden van de retouraanvraag. Indien de goederen in ongebruikte staat zijn, inclusief label en originele verpakking kunt u omruilen of retourneren zonder omruil. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij adviseren om uw retourpakket met traceernummer te verzenden.

Omruilen is ook mogelijk op afspraak in de Assos Boutique, Meer/Hoogstraten. 

Retouradres Nederland

Assos-Store.nl

Postbus 205

4940 AE  Raamsdonksveer

 

Retouradres België

Assos-Store.be

Boskantweg 7

2321 Meer